Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

کد جست و جوی گوگل

بهترين نرم‌افزارهاي امنيتي براي سال 2013

مثلث

ریاضی و کامپیوتر - فناوری اطلاعات - علوم پایه

بهترين نرم‌افزارهاي امنيتي براي سال 2013

 Kaspersky Anti-Virus  

محصولات شرکت روسي Kaspersky به کامل‌ترين محصولات ضدبدافزاري شهرت دارند. فهرست امکانات آنتي‌ويروسي و ضدبدافزاري اين نرم‌افزارها در مقايسه با محصولات مشابه يکي از کامل‌ترين‌هاست. پشتيباني خوب و سازنده اين محصول از مشتريانش، يکي از دلايل شهرت جهاني اين محصول است و خوشبختانه در ايران نيز مي‌توان از اين پشتيباني برخوردار شد.

Norton Antivirus

از قديم نام Norton و آنتي‌ويروس‌هاي Symantec به عنوان آنتي‌ويروس‌هاي خوب و توانمند شناخته مي‌شد و البته اين موضوع هنوز هم صادق است. آزمايشگاه امنيتي نورتون يکي از فعال‌ترين آزمايشگاه‌ها در شناسايي بدافزارهاي نوظهور است و سيستم اشتراک‌گذاري اطلاعاتي اين محصولات، خيلي زود پايگاه داده اين شرکت را تکميل مي‌کند. زيبايي گرافيکي محصولات نورتون را نيز بايد يکي از امتيازات اين محصولات دانست.

ESET NOD32 Antivirus

در کشور ما نام NOD32 نام آشنايي است که خيلي‌ها به استفاده از آن تمايل دارند. محصولات اين شرکت در آغاز به محصولات حرفه‌اي پسند شهره بود اما اين روزها اين محصولات بسيار User Freindly هستند و حرفه‌اي و مبتدي، به سادگي مي‌توانند از آن استفاده کنند. در کنار همه اين موارد، اين ابزار امنيتي ايمني قابل توجهي را براي رايانه شما تامين خواهد کرد.

BullGuard Antivirus

اگر حوصله خواندن پيغام‌هاي آنتي‌ويروس را نداريد، BullGuard Antivirus گزينه بسيار خوبي براي شماست. سازندگان اين آنتي‌ويروس به طور پيش‌فرض کم‌ترين اطلاعات را در اختيار کاربر رايانه قرار مي‌دهند در حالي که اين آنتي‌ويروس مقاومت بالايي حتي در برابر حملات Zero Day دارد. توانايي‌هاي متعدد اين آنتي‌ويروس را به محاسن آن بيفزاييد.

Malwarebytes’ Anti-Malware

تخصص اين آنتي‌ويروس، شناسايي ريزترين عوامل تهديدکننده است. اگر چه اين آنتي‌ويروس در جلوگيري از حملات Zero Day چندان توانمند نيست اما در مقابل به کم‌ترين نوع تهديدات شناخته شده نيز حساس است و مي‌تواند يک خانه‌تکاني خيلي خوب در رايانه انجام دهد. خلاص شدن از بدافزارهاي مقيم در سيستم‌عامل با استفاده از اين ابزار بسيار آسان و سريع صورت مي‌گيرد.

McAfee AntiVirus Plus

اين محصول قديمي سال‌ها پيش جايگاه بسيار خوبي داشت اما بعدها نتوانست در ميان انبوه رقيبان، خودي نشان دهد تا اين که در سال 2010 اينتل آن را خريد و اينک دوباره در حال بازيابي توان خود است. محصولات سري جديد MacAfee در مقايسه با رقبا حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارند و مجموعه‌اي از خدمات گسترده را با راندماني بسيار بالا به کاربران ارائه مي‌کنند. اين آنتي‌ويروس نيز ابزار خوبي براي حذف بدافزارهاي مقيم در رايانه است.

TrendMicro Antivirus 2012

راندمان بسيار خوب از بزرگ‌ترين امتيازات آنتي‌ويروس‌هاي TrendMicro است. اين محصول امنيتي توان اندکي را از توان رايانه مصرف کرده و به کاربر امکان مي‌دهد با توجه به شرايط کاري خود سرعت اجرا، ميزان حافظه قابل تخصيص و سطح امنيت را تغيير دهد. در عين حال اين آنتي‌ويروس مقاومت بسيار بالايي در مقابل حملات Zero Day از خود نشان مي‌دهد.

Avast

محصولات متنوع Avast که بيشتر آن‌ها نيز رايگان هستند در حال حاضر از بيشتر پلتفورم‌هاي مطرح جهان پشتيباني مي‌کنند. تيم گرداننده اين محصولات امنيتي، به خوبي از محصولات خود پشتيباني نموده و تسلطي مثال زدني بر شناسايي انواع بدافزارها دارند. رايگان بودن و خوب بودن مسئله‌اي نيست که در ميان نرم‌افزارهاي امنيتي زياد شاهدش باشيم که البته Avast از اين امتياز برخوردار است.

Panda Antivirus

محصولات پاندا طرفداران بسياري دارد و اين موضوع بي‌علت نيست. پاندا کاربري آساني دارد و با توانايي‌هاي متنوع خود، بسياري را راضي نگه مي‌دارد و به يقين يکي از آنتي‌ويروس‌هاي خوب امروزي محسوب مي‌شود اما متاسفانه ضعف اين آنتي‌ويروس در مقابله با حملات Zero Day آخرين جايگاه را در اختيار آن قرار داده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  برچسب:,ساعت   توسط سيد محمد رضا علوی صدر (زارعی)